älskade data, välkommen hem !

Igår fick jag min efterlängtade data ! :D  Satt och fixade med foton på den imorse eftersom internet inte är helt fixat på den än, vi har ju hemligt internet och de är massa lösenord hit & dit för att komma in och shit. Så pappsen får åka hit efter jobbet och se till att allt fungerar som det ska.
Nu kommer jag äntligen komma igång ordentligt med mitt pluggande hemifrån fy vad skönt.
Annars så är ju robin sjuk, min syster har ont i halsen och jag känner mig lite snuvig så jag hoppas att william klarar sig ifrån allt !
Förutom allt det så har robin äntligen sagt upp kontakten med den där elin & anser att jag också ska göra det *inte för att vi ses eller något sånt men ja har henne på msn & facebook* eftersom hon skrev till robin igår på msn att hon vill förstöra för oss :S
Kan säga henne om hon läser det här att det kommer du aldrig lyckas med ! :')


Nej nu måste jag kila så att jag hinner köpa lunch innan vi ska dit eftersom jag är för lat för att laga lunch idag.


 Där står den och väntar på att packas upp tillsammans med en dataväska jag fick av pappa.

 Bjuder på en ful bild på mig, men där har ni skönheten i limegrönt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0