adjö syster ha det bra.

Nu är jag hemma igen och har ont i någon kroppsdel hela tiden först var det ryggen, sen vänstra tutten, sen huvudvärk och nu magen- hoppas allt försvinner tills imorgon.
Nu står syster här och säger hejdå till William då hon ska ska med papppa och sova där innan hon åker till USA i minst två veckor. Hon ska besöka familjen hon bodde i då hon var utbytesstudent i ett år efter hon gått ut nian.
Hoppas hon kommer ha det bra därborta och inte saknar oss alltför mycket, de är ju inte vardag att åka dit men de är vardag att träffa oss så jag hoppas hon njuter av resan och inte tänker alltför mycket på oss.
Laddar upp lite bilder från igår när ja får tillbaka USB-sladden som jag glömde hos Robin idag när jag skulle hem då vi antagligen inte lyssnade på varandra haha.
Är lite upptagen nu så de kan inte bli något långt inlägg nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0