Visst kan väl bebisar ha mardrömmar ?

I lördags natt var allt lugnt och vi sov precis som vanligt, junior hade till och med somnat tidigt utan att vakna innan vi skulle sova.
Men sen helt plötsligt börjar han vrida lite på sig och jag tänkte aha han är säkert hungrig nu så jag la fram tutten men då från ingenstans börjar han gråta och skrika lite i sömnen, så jag blev ju tvungen att ta upp honom och vagga honom tills han blev lugn. Men efter en halv timme-en timme så gjorde han samma sak igen och han tystnade när jag stoppade in nappen och vaggade honom. Han måste ju ha drömt något eller ?
Jag menar han slog inte ens upp ögonen.


Skulle publicerat det här inlägget tidigare men jag råkade spara det som utkast klantig som man är ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0