fiske utflykt med familjen och Victor

 Robin gör debut med jr i sele 

 Knyter ny taffs efter att ha slängt iväg första draget

 Junior vaknade till slut och sparkade av sig strumpan som vanligt.

 Mycket gladare än så här blir jag inte mamma

 Sommaren är på väg, jag känner det!

Vi hade sån fisketur haha (ironi) Robin hade bort tre drag. Två på under fem minuter och det var riktigt komiskt, Victor och jag hade riktigt svårt att hålla oss för skratt!
Så vi bytte sjö och då kastade han iväg ytterligare ett drag och sen vad det Victors tur men han förlorade bara ett drag, fick några napp men fiskarna släppte tyvärr så vi åkte hem tomhänta men med en erfarenhet rikare i livet.
Älskar famljelivet och min underbara pojkvän, livet leker verkligen och är på topp just nu!

Postat av: Emma - Ung mamma till william

Sjukt fina ögon han har =) Allt bra med dig?

2009-06-24 @ 09:07:29
URL: http://emenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0