utbildning

Nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja, otur som man har så började vi itydligen inte förens nio idag och jag var här kvart över åtta för att vara i tid ifall vi skulle ha börjar halv nio som vi brukar.
Ska fråga hur det blir med Go-karten imorgon ifall det regnar och vilken tid avslutningen är och sen ska jag hem igen till William som är med sin mormor och moster.
Kollade nyss på fronter och jag har 8vg 2 mvg och 6gn hittills så jag är ganska nöjd!
Kom på att jag har varit på näst intill ingen lektion i körkortsteori så jag ska skicka ett mejl till vår lärare och fråga vad mina klasskamrater har läst under detta halvår så får jag läsa och övnignsköra under sommaren.
Längtar galet mycket tills jag får mitt körkortstillstånd så att jag får börja övningsköra, tillhör nog de fåtal 17-åringar som ännu inte övningskört lagligt.

Nu börjar vi snart skönt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0