uppdaterar lite kort

Robin är med Victor,Tobbe och Andreas på Åland och fiskar nu, de åkte igår morse och under tiden njuter jag av all ensamhet jag får. Kanske låter konstigt men jag tycker det är skönt när han är borta i några dagar just därför att vi får sakna varandra och det är en otroligt bra sak för då kommer vi närmre varandra när han kommer hem.
Måste ju hålla gnistan vid liv så att den inte dör.
För den delen gick Robin med på överrenskommelsen om att det max blir 2st aborter och skulle jag bli gravid igen innan vi tänkt på ett syskon till junior så tänker jag behålla ovasett vilket ålder jag är i då och om jag fått jobb.
Vilket glädjer mig för jag vill inte ha för många år mellan mina barn & jag vill ha en stor familj.
Men missförstå mig inte, nu slarvar vi inte med preventivmedlet som förut utan kör på den gamla hederliga kondomen så vi försöker verkligen inte skaffa ett till barn nu.

Idag är det otroligt bra väder så jag, junior & möjligtvis mamma ska pallra oss ut i solskenet och gå en promenad, behöver kolla på gummistövlar eftersom jag inte äger några med högt skaft. Ska självklart fiska annars skulle jag hellre lägga ner pengar på nya kläder som PASSAR MIN KROPP, är så trött på den här kroppen och skulle man kunna få en vältränad kropp genom piller på en vecka skulle jag inte tveka en sekund!
När det kommer till pengar så har jag räknat ut att jag kommer få en hel del genom föräldrapenningen och bidrag så hade jag väntat med barn tills jag haft haft arbete men fortfarande bott hemma hade jag nog kunnat unna mig en resa.

Att bero på resa, jag och mina älskade pojkar +Victor åker till Småland på fredag förmiddag och de kommande två veckorna blir det inget bloggande, men det har jag skrivit förut då vi inte ha internet där nere.
Men sen någon gång beroende på hur det blir med jobbet som Robin vill ha tänkte jag eller vi åka till mitt landställe några dagar & då ska vi passa på att fiska i båten och åka fyrhjuling och förhoppningsvis ta oss ett ett dopp i det blå.
Sen till hösten någon gång funderar vi på en kryssning eller något, bara komma bort en helg och vara för oss själva men allt beror självklart på hur William är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0