Svar från Stockholms Stads Bostadsförmedling

Jag skickade ju ett mejl till Stockholms stads bostadsförmedling i fredags och fick svar igår morse så nu väntar jag på ett brev från dem med en blankett som jag ska fylla i & sen står jag äntligen i bostadskö.
Så nu är det bara att hoppas på att man får en lägenhet om något/några år så att vi kan få börja leva som en riktig familj någon gång, det känns verklgien som en milstolpe att flytta ihop & börja på det "riktiga" livet.
Fast den dag man får lägenhet måste jag börja ta ett mycket större ansvar inte för att man inte behöver ta något ansvar alls bara för att man bor hemma men sen när man flyttar hemifrån finns det ingen annan som gör det åt en.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0