pysslar om mammsen min

Nu ligger jag i soffan och vilar, ser på The Jane Austen book club som vi har fått/köpt och aldrig öppnat. Så nu inviger jag filmen och hoppas på att den är rätt bra.
Annars så har jag nyss gett min mamma lite uppmärksamhet och spa, fotbad och nagelbandsmassage med olja precis så som Robin fick det igår, hon blev jätte sömnig av att bara sitta och bli ompysslad så nu sover hon och lika bra är det så att hon orkar med kvällen.
Hon ska ha William medans jag klipper mig men de följer med till salongen annars blir det säkert ett väldans liv innan junior beslutar sig för att somna. Efter middagen innan vi måste åka lovade hon att ha ansiktsmask och gurka på ögonen.
Älskar att ta hand om mig och mina närmaste, det är så rogivande- tänkt att ha det som arbete, dermatalog kallas det va?

Eftersom William sover nu så ska jag nog smyga in och klippa & fila hans naglar också så är det gjort så kan jag fortsätta se filmen sen medans jag äter mellanmål.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0