fix & trix inför älsklings student

Efter att vi hade ätit sen lunch och åkte Robin hem igen. William hade sin sex månaders kontroll vid elva idag så Robin åkte hit för att vara med på den.

Han somnade på vägen hem och medans han sov passade jag på att ge Robin lite spa-behandling, ansiktsmask, testa att bleka tänderna med en citron skiva (ska tydligen hjälpa enligt tidningen STHLM City) fast han har så vita tänder så det var svårt att se någon skillnad.

Sen masserade jag hans nagelband med nagelbandsolja och petade tillbaka dem med en sån där sak och doppade hans händer i ljummet vatten med salt och citron i, så nu är han super fräsh!

Låter kanske lite "bögigt" eller "fjolligt" att låta sin flickvän göra sånt på en men han tyckte det var avkopplande och skönt så varför tacka nej till ett sånt erbjudande ?

 

Gjorde samma sak för mig själv igårkväll men jag testade att borsta tänderna med salt & en torr tandborsteför att få vitare tänder (skulle tydligen också hjälp enligt STHLM City).

Vill ju vara lite extra fin till Robins student på fredag!

 

Sen skulle jag och William gått hem till Malin så kunde junior fått leka med hennes son Sam men William var så gnällig att jag skickade ett mess och sa att vi kunde ses imorgon. Så nu har jag och mamma varit och handlat och tagit en liten promenad i det här storm vädret och nu har William äntligen somnat.

Malin skickade ett sms och sa att imorgon skulle några ut mammagruppen till stan och frågade om jag ville följa med, så efter jag kört Go-kart med skolan ska jag träffa dem en stund och sen ska jag hem & äta innan jag ska klippa mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0