Regionaltåg Stockholm C - Sala

Imorgon åker jag, mamma & William till landet och ska vara där i minst en vecka, ska bli jätte roligt att få träffa morfar för vi har inte setts sen påsklovet då vi var där hela familjen och mamma.
Morfar kommer hämta oss vid stationen i Sala och tåget går från Stockholm Central klockan11:44.
Han kommer antagligen hamna i chocktillstånd när han ser hur stor William har blivit och hur mycket han väger nu, hoppas att det blir någolunda bra väder så att man inte behöver stänga in sig för att slippa regnet.
Morfar och jag har bestämt att vi ska plocka blåbär om det finns några och så blir det väl en och en annan promenad & förhoppningsvis lite fiske.
Robin kommer upp när han eller jag vill det men som tidigast i slutet av veckan för nu ska han söka jobb konstant även om han inte kommer bli anställd nu när de flesta har semester men han kan visa att han är ambitiös eftersom det syns på arbetsförmedlingens hemsida (tror jag iaf)

NU ska jag leka med WIlliam som står mot m


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0