william


William ser ytterst bekymrad ut


Har hittat något intressant på golvet som han kollar på.

Taget för någon dag sen (troligtvis tisdag) då jag och mamma var på IKEA.
Robins mamma frågade oss igår om vi inte var stolta och då svarade båda att det var vi ,
som när man är ute och går på stan eller åker tunnelbana och jag måste ta upp honom ur vagnen och folk kommenterar att han är riktigt söt och ibland till och med , den sötaste bebis de har sett.
Vid de tillfällena så blir jag så sjukt stolt och tänker " fan robin vi har ju iaf gjort något riktigt bra ihop! " och då kan jag glömma hur jävligt allt är för de är så himla kul att få höra hur söt vår älskling är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0