tisdag eftermiddag

Nu är vi hemma efter en lite halv jobbig dag då plutten inte sov sig igenom skoldagen men de funkade ändå fast de var på gränsen att jag tänkte åka hem vid lunch men det gjorde jag inte.
Och nu har vi varit på BUP så nu känner jag mig en smula gladare än innan menmen ni vet allt vad jag tycker om att gå dit.
Måste säga att de verkligen känns att jag är ensam och bor hemma för som nu när jag vill ta de lugnt en stund och laga mat så går ju det inte för att han skriker och mamma är och tvättar, fruktansvärt tråkigt att aldrig hinna med sig själv riktigt men jag hoppas det blir bättre ju äldre han blir. Nu har jag tröstat jr och han sover i min famn så de är ju mysigt även fast de är jobbigt vissa stunder.
Nu börjar las vegas så jag ska slänga mig i soffan & chilla så får väl mamma fixa maten för de går inte så bra med en halft sovande bebis i famnen :P hehe
Sen ska jag se till att den nya pumpen steriliseras & rengörs så att jag kanske kan testa den imorgon ^^

Hörs imorgon innan/undertiden/efter jag har varit i skolan ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0