Massagestund på alla hjärtans dag

Robin gör censur över juniors penis :) haha

 Robin är väldigt koncentrerad på det han gör :')

Vi filmade även när robin gav junior massage men den ligger i min videokamera och kommer ej att laddas upp men jag jan säga att filmen är ganska rolig för wiliiam kissade under tiden och robin var ju så seg på att upptäcka det så allt blev ju blött så jag fick se till att byta handduk så att de kunde fortsätta. Men jag tror att robin tyckte det var ganska kul med bebismassage.
Förutom att massera jr så badade vi honom och det gillar han.
Men första gången jag & robin skulle bada junior så skrek han väldigt mycket och jag kom på att han skrek dels för att vattnet inte var så varmt som de borde varit och sen för att vi stoppade ner hela han istället för benen först och kroppen sen. Så robin trodde att han skulle skrika jätte mycket men det gjorde han inte då vi gjorde rätt den här gången :)


Postat av: em

aaaw far&son (: söta.

btw jag tror jag såg robin häromdan på roslagsbanan

2009-02-17 @ 21:53:25
URL: http://hwleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0