gårdagen

Efter halva engelska lektionen efter lunch var jag tvungen att gå, den lilla hade vaknat men var trevlig tillsammans med mamma på hennes jobb så de var ju bara att ta mitt pick & pack och bege mig till mamma så att den lilla kunde få mat.
När han var mätt klädde jag på honom och gick mot tunnelbanan, hade som alltid den stora oturen att missa 15:05 tåget från stockholms östra *SUCK* förstår inte varför det alltid är just det tåget jag missar menmen, så jag fick ta 15:30 tåget istället.
Victor och Paloma tyckte att William växt väldigt mycket sen de sist såg honom och de har han ju också, väger snart 6kg och är ca 61-62cm och sist de såg honom vägde han ca 5,5kg och var 58cm så visst växer han för var dag som går :)
William var väldigt trevlig och glad när vi var där ute och log nästan varje gång victor stod och jollrade med honom, var rätt kul att vara där ute igår eftersom alla var glada men väldigt trött speciellt jag och robin.
Victor drabbades av någon hemlig längtan att frysa (?) så han gick ut och joggade, tog väl ett varv runt täljö för han var inte bort särskilt länge.
Jag själv behöver verkligen inte jogga för att få träningsvärk kan jag säga er, det räckte tydligen med att gå i högklackat hela dagen igår för att få lite träningsvärk i låren. Hemskt att jag har blivit så ovältränad ! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0