spa kväll :)

Nu har jag haft ansiktsmask, målat naglarna, rakat benen & haft forbad så nu känner jag mig super taggad tills imorgon, inte för att jag har någon att mysa med direkt men kul att ha piffat till sig lite ändå.
Robin ska ju hit och de tycker jag e perfekt för då ska jag försöka hinna plugga lite medans han tar hand om jr sen så är ju han faktiskt den jag vill ha (jaa fortfarande & trots allt)  så imorgon tänkte jag laga något gott till middag och jag & jr hoppas han sover här. Mest för att jag vill få en hel natts sömn och sen för att de skulle vara lite mysigt för då kan vi kolla på någon rolig film på kvällen men vi får väl se hur det blir med det.
Har iaf köpt hem geléhjärtan så att det finns.

Sen kollade jag på Dell datorerna som har demostration i skärholmens centrum eftersom de är en sån jag ska köpa, pappa & en av nissarna stod och pratade och jämförde de olika erbjudanden mellan Inspiron och Studio 15 ett bra tag.
När de pratat färdigt så hamnade vi i en heeelt annan prisklass, den som pappa tycker jag ska köpa kostar strax över 9tusen men han hävdar att den är värd det för att man får så mycket i det priset plus att man får 2års garanti och gratis hemleverans.
Så det blir antagligen en Dell Studio 15 fast i vilken färg har jag inte bestämt än, skulle vara lite tufft med rosa kanske ?

Där är alla färger den finns i, vilken ser bäst ut ?

Nu ska jag se vem som åker ut i let's dance, ha en fortsatt bra kväll allihopa

Postat av: Anonym

skulle du kunna lägga upp bilder på dig mer och sen på barnet såklart :) <3

2009-02-14 @ 11:30:15
Postat av: Anamaria

joo det kan jag väl göra :)

2009-02-14 @ 14:09:53
URL: http://anamariaj.blogg.se/
Postat av: Laura Johnsson

GO Pink:D

psst. matchs i segeltorpshallen mot segeltorp på torsdag psst:D

2009-02-15 @ 11:48:43
Postat av: Anamaria

Ledsen att göra dig besviken Laura men det blev limegrön istället (a) :D hehe

Oooh då vet jag, ska kolla tiden ;)

2009-02-17 @ 10:03:43
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0