skola idag igen

Nu har vi rast till kvart i två, jag är i skolan förstår ni idag igen.
En riktigt lugn dag utan william för en gångs skull, mamma har william och de 2/3 gånger han behövt äta har jag gått till henne och matat honom och sen gått tillbaka till skolan. Känns super skönt att vara på lektion utan att bli störd av hans skrik eller uppmärksamhets behov :)
Idag har vi haft matte, naturkunskap och nu har vi engelska. På naturkunskapen pratade vi lite om klimatet och ett häfte de fått förra veckan och gick igenom svaren på det samt pratade lite om idrottsdagen imorgon och nu på engelskan pratar vi lite om väderlekarna m.m typ det vi gjorde på naturkunskapen fast på engelska.
När jag kommer hem ska jag slå upp två tavlor i mitt sovrum och dammsuga & tvätta golvet och lägga ut min nya matta.
Igår kväll bäddade jag min säng extremt ordentligt, nästan så att mamma tyckte jag var hopplös ! :P haha

Nu börjar vi igen, på återseende.

ps. lagade min egen middag igår ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0