plutt med ludde kanin <3

 <3
Det var hemskt att lämna min älskling ensam i min varma säng imorse när jag var tvungen att gå upp eftersom jag skulle till skolan men jag höll mig lugn eftersom ja visste att han skulle ha det så bra där hemma med hans mormor :)
De var iaf väldigt skönt att gå i skolan en halv dag och bara vara mig själv för efter lunch kom mamma och plutten för då hade herr.glupsk redan ätit upp allt jag pumpat ut till honom :P
Vi pratade om fordonsträdet och sånt idag eftersom idag är en körkortsteori lektion fast idag hade vi Anders, Kristins brosa och han var rätt najs :D lite lagom sträng och rolig.
Efter att jag slutat så åkte jag till skärholmen och pratade med mina lärare där & lånade hem 2 tekniska ordböcker till engelska läxorna jag har så att de kanske går lite bättre och tog hem svets papperna så att jag kan plugga till provet som vi har på måndag. Satsar självklart på ett mvg efter att ha läst mina omdömmen för någon vecka sen och det ser väldigt bra ut alla ämnen ugenom :)

ps.bakade syltgrottor/hallongrottor igår och resultatet blev bra :) !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0