nu ger vi oss av ifrån stockholm

Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska komma och hämta oss så att vi kan åka :)
Har packat färdig och william sover i babysittern, ska byta blöja och overall innan vi åker om han vaknar men annars byter jag bara overall och så kan jag byta blöja då jag o pappsen ska stanna och handla på vägen upp.
Ska bli så jävla skönt att komma ifrån stockholm och allt deppande här i några dagar, blir extra skönt när jag vet att robin & victor ska till deras pappa under helgen för då behöver jag inte tänka på att robin träffar det *höhö* när ni inte är i sthlm.
Och när vi kommer hem har han bara varit hemma i två ½ dagar typ, han kanske tänkte åka förbi oss när han & victor ska hem igen och bara hälsa på älsklingen men vi får se hur det blir med det.
Är borta tills onsdag kväll eller torsdag förmiddag för de som undrar, sen är de bara att ringa så har jag tid att ses tills datan kommer för då ska jag mysa med den ^^

Imorse så var jag gymmet, fan va najs det var !    (visserligen är jag rätt klen just nu men ändå)
Kan nästan lova att om ja inte hade gymmat idag hade jag med 80% säkerhet fått abstinensproblem under lovet, för jag brukade åka på något slags läger varje sportlov och de tillhörde ovanligheterna att jag bara satt hemma och degade ett helt lov.  Efter gymmet fick vi reda på resultatet på svetsprovet och jag är riktigt nöjd, fick 43/51 p och det är VG och då har jag bett om att få göra en fråga muntligt efter lovet för den frågan ger 5p & jag kunde itne svaret på den så därför fick jag abra 43p men de är bra ändå :D
Efter lovet ska de som fick VG få göra praktiskt prov för att uppnå MVG men deär inte obligatoriskt men jag tänker självklart göra det, man ska ju sträva efter så höga betyg som möjligt :)

ps.bjuder på några biler från förra året då jag och robin var i småland :') <33     ;'/

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0