lite om gårdagen och dagen

Ja då var det gjort , nu har jag och Robin testat på par och föräldrar-rådgvning för första gången och det glädjer mig att Robin tyckte det var roligare och bättre än han hde trott att det skulle vara så nu får väl tiden utvisa hur allt kommer gå.
Men båda är iaf eniga om att vi vill kunna ses utan att hamn i massa onödiga bråk :)
För våran skull och för juniors såklart.
Efter samtalet kom tessan hem till mig för jag kände inte för att vara ensam eftersom jag var lite nedstämd så lite gott sällskap satt fint i någon timme.
På kvällen så ringde Pontus och vi pratade väl i någon timme och de va rätt najs för vi har inte pratat på jätte länge bara messat, lovade att vi måste ses någon dag för vi har inte sets på ca 1år eftersom robin hatade/hatar pontus men nu när vi inte är tsm träffar jag vem fan jag vill ! :D
Annars så var jag i skolan under förmiddagen igår och räknade lite matte och pratade med katarina & svets stefan, har matte prov & svets prov på måndagen men jag trodde svetsen var på måndagen och matten på onsdagen :S suck hur i hela fridens namn ska jag hinna plugga och få bra på båda proven !
Nu måste jag iaf klä på mig och göra det relativt snabbt för vid 1 ska vi vara vid BVC för mamma grupp och ha bebismassage och prata lite och de är ju bara 45min dit :P hehe
Emma ska iaf komma hit när jag varit där så ska vi väl göra något lite små kul.
hörs senare om jag har tid.

ps. har kollat på bärbar data eftersom jag behöver en och den från skolan kanske inte går att fixa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0