LG Hockey Games

Vaknade tio i nio och robin var hos mig strax efter vilket var perfekt för då låg han med junior i sängen medans jag kunde klä på mig i fred. Halv tio stod pappa utanför med bilen så då var det dags att åka, vi var framme vid globen tio i tio där vi mötte emma, ronja & jossa sen fick vi vänta en stund på Maria. Hon som emma känner som fixat våra jobb och medans vi väntde gick jag och köpte fruukost för de hann man inte äta hemma :P
Vi jobbare som publikvärdar typ, såg till att de var lugnt under matcherna och att folk inte går till sina platser när de spelar utan väntar tills det blir avblåst.
Robin klarade sig bra faktiskt men ett tag då hann skrek precis efter att jag åkt så tyckte han att det var jätte jobbigt och det förstår jag, men han tyckte de var kul och mysigt även fast han sa att han kände sig låst- våga bara klaga efter en dag säger jag !
Han åkte hem vid halv nio typ och de var faktiskt kul att vara tillsammans från att jag kom hem, inte ett endaste tjafs under hela dagen typ :)
Fast jag var lite ledsen efter att han åkt hem eftersom vi pratade & smsade om oss, han & henne och säkert något mer halv tråkigt..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0