långdragna torsdag..

Idag har jag fixat så att vår nya köksklocka hänger på väggen, spikat upp en tygsak med mönster och grejer som är från colombia som hängt i mitt & min systers gamla rum som hänger på väggen så nu har william massor med färger och mönster att studera och sen har jag slagit upp den där sladden som legat på golvet sen jag målade om, samt lagat lunch.
William var sjuk eller är fortfarande för 5 utan 7 gånger som han ätit idag har han spytt upp minst hälften av allt han klunkat i sig :( som om det inte gått över tills imorgon ska jag ringa vår bvc-sköterska.
Annars så fryser jag som fan, de e något skummt med vissa element för de var lite kallt förut också men sen blev det bättre och nu är det allt igen *brrr* ;/
Men nu har unga mödrar börjat så nu ska jag se på tv kanske hinner uppdatera imorgon innan jag o skrutten åker till landet med pappa så att jag äntligen får träffa morfar <3

Annars så längtar jag sjuuukt mycket tills min nya bärbara data kommer ! ^^ <333




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0