borta bra hemma bäst (tror jag iaf)

Nu kom vi hem från landet och de var ärligt talat skönt att vara där några dagar, extra kul att morfars sambo var där så att hon fick träffa del lilla innan han blir stor och klumpig.
Tråkigt dock att robin skickade sms om att han och hans nörd (usäkta uttrycket) till kompis som inte ens har körtkort (!) krockade/körde av vägen då han enligt robin skulle sladda lite och hamnade på en isfläck och flög ner i ett dike så hela hans bil looks like shit. Äckligt värre så satt såklart elin och hennes kompis i baksätet och de två gjorde sig illa men mår rätt bra nu idag (hade inte bälte på sig så egenltigen får de skylla sig själva, de finns ju en anledning till att man ska ha bälte i bil.)
Robin åkte ju ambulans med elin för att hon bett honom och det & tack o lov så var han inte så ego att han sa nej utan följde med till sjukan. Blev hemskjutsad av en annan av hans kompis vid halv tre typ för då skickade han sms igen, kan ju säga att jag inte var glad över att han va på sjukhuset så länge men han hade ju inget val o blabla...
Ja menar ska man åka till Falun sen på morgonen behöver man ju gärna inte vara uppe halva natten ?
Men om man som sitter i baksätet och är obältad så är man ju faktiskt en fara för de som sitter fram och hade tjejerna gjort så att robin gjort illa sig då kan ja lova att hon elin aldrig mer skulle få träffa robin för mig.
Han har barn och de har han valt att skaffa och då om hon eller hennes kompis hade gjort så att han hade fått skador för livet säger det sig självt att de inte behöver ses mer, han ska ta hand om sin son istället för att leka cool i en jävla bil !

Förutom det tråkiga beskedet hade jag det riktigt kul hos morfar, har åkt långfärdsskidor,skidskor och varit ute & gått.
Junior sover bäst i vagn utomhus och i bilbarnstol så han har sovit bra alla nätter förutom en, då vaknade han vid fem och behagade sig inte att somna förens ca halv åtta och då var jag långt ifrån glad men han är ju min älskling så jag var vaken till han somnade om. Lyckades få honom att somna om igen när han vaknade vid halv tio så vi fick inte upp förens ca elva den morgonen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0