är i skolan

Nu sitter jag i skolan och det är fem minuter kvar av lunchen, äntligen är lillen tyst och sover det blev lite jobbigt under lektionen innan lunch för han skrek lite och spydde ner två ombyten av kläder så nu har sitt tredje ombyte av kläder på sig.
Har lektion med Kristin och vi har pratat lite om körkorten och vad skolan står för och sådär, sen ville hon att vi ska skriva loggbok varje tisdag sista halvtimmen.
Efter skolan ska jag på BUPigen, alltså jag tycker ju det är skit jobbigt och lite lagom tråkigt att veta att jag ska dit och jag jublar inte av glädje under besöket men jag vet att jag mår bra av det med tiden.
För när jag var 13/14år så gick jag också på BUP och när jag slutade gå där så mådde jag mycket bättre och var mycket gladare än innan och att jag vet att det ger något att gå dit även fast det inte är kul motiverar mig till att fortsätta gå.
Sen ringde Adam under lektionen och vi fick tid klockan tre nästa onsdag för föräldrar rådgivning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0