älskade vän så du ser ut ibland (a)

 HAHAHA skrattade så sjukt mycket när jag såg att han såg ut sådär, han hade nämnligen somnat i famnen och vaknade i bilbarnstolen så kan kanske var sur över det ?
Han påminner iaf lite om Damian i The Omen.

 Där ser han ut som en gubbe istället, nästan som en lastbilschaffis med lite ölmage och byxorna på sne och en arm hängandes i fönstret hehe.
Tur att kameran var så nära till hans att jag hann fånga de här två ögonblicken och föreviga dem :) hehe

Annars så har jag pluggat lite nyss och lagat plättar till lunch & nu tänkte jag se på film eller något medans jr sover i robins famn, känner mig lite ledsen idag men de är inte så konsigt.
Årets mysigaste dag och jag är precis lämnad ensam med vår son att ta hand om, kuuul !

ps. någon önskade att jag skulle ladda upp fler bilder och jag tänkte självklart kan jag göra det, men glömde bort att datan med massor av foton på är totalt kraschad och befinner sig hos pappa tills den är om installerad och det lär dröja och på denna data har jag knappt några foton.
Så jag får försöka få några bra bilder på mig så laddar jag upp så fort jag har det helt enkelt.
Hoppas alla blir nöjda och glada då :)

Postat av: suck

förstår inte hur du kunde göra något så dumt som att behålla ett barn i den här åldern! klart att det blir deppigt när man har en unge på halsen och ens kille har dumpat en..dunmma lilla flicka, hade du inget annat roligt i livet så du var tvungen att liva upp det med en unge?

2009-02-15 @ 17:12:17
Postat av: em

nej men gud så söt han är! :D:D:D:D:D

har börjar bli brunis!

2009-02-16 @ 22:26:27
URL: http://hwleh.blogg.se/
Postat av: Anamaria

till suck:

Vad får dig att tro att min liv inte var rolgit innan jag fick barn ? :S

Kan säga dig att jag hade ett väldigt roligt liv innan jr kom, var väldigt aktiv av mig och sportade mycket men sport är inte allt här i livet.

Och att VI ville behålla honom var ett gemensamt beslut, jag tycker dessutom inte att man ska göra abort om det absolut inte är nödvändigt för abort är inget preventivmedel !



Och för den delen bara för att allt är lite jobbigt nu betyder inte det att de kommer vara jobbigt resten av livet. Som ordspråket lyder "efter regn kommer solsken".

2009-02-17 @ 10:01:27
URL: http://anamariaj.blogg.se/
Postat av: Anamaria

Taack em :')

Ja de är fasen på tiden, ja vill att han ska bli mulatt ! haha <3

2009-02-17 @ 10:02:10
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0