Varför sova när man kan ta ett bad 00:00 ..

Gick för ett tag sen upp ur ett välbehövligt varmt bad med en rosa badbomb i som jag fick av Thessan för evigheter sen. Badet blev väldigt sent eftersom William har somnat på helt fel tider de senaste dygnen då han har varit sjuk så till helgen är det väl dags att vända tillbaka allting. Snälla rara vi vaknade halv ett andra gången men okej då hade han vaknat sex första gången men ändå, kaos.
Hur som var det väl behövligt, behövde inte stressa ihjäl mig som jag annars brukar göra när jag ska duscha & jag fick tvätta håret i fred. Ändå missen vad att någon (säkert jag) hade ställa tillbaka nagellack removern TOM så det ser ju lagom fint ut att tro fyra naglar inte har något nagellack och resten har det, så det måste jag ordna imorgon förutom att platta håret & handla inför middagen.
Kom i alla fall iväg till FK (försäkringskassan) idag så nu är det gjort, så nu är det bara för min kära pojkvän att slå en pling dit eller kila ned till kontoret eftersom det finns ett ute i Berga.
När jag ändå var i Skärholmen så blev det lite mellandags shopping och jag är mycket nöjd med mina köpa, kanske blir något foto på kläderna men annars så blev det några tröjor, fin tröjor, fin byxor & en kort ärmad tröja.
Köpte en klänning i måndags när jag var i Liljeholmen med Jozephine så den ska jag ha på mig imorgon, där är också anledningen till att jag inte lagt upp något foto på den än. För då kanske min käre pojkvän skulle ta sig en smygtitt och det är fusk.
Han har köpt ny kavaj så då bestämde vi att vi inte ska skicka foto på våra kläder utan vänta tills vi ses.
Nej nu ska jag snart krypa ned i sängen där min son ligger och väntar på mig.
ps har var så gullig för han stod och vickade på rumpan till panta mera låten när den gick på tv, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0