Stackarn är kräksjuk eller något liknanade...

Min lille plutt är sjuk (jag också men ska inte klaga är lite förkyld det är allt) i onsdags så spydde han och sen var det lite till och från med maten under torsdagen och bajset såg inte ut som det brukade göra och under fredagen hade han börjat äta lite och bajset hade blivit lite mer normalt men så idag har han varit konstig sen han vaknade.
Grinat till och från, varit lite allmänt gnällig och hängig, ätit ganska dåligt och sen vid sex-sju tiden så spydde han igen och sen vid åtta fick han lite gröt och nu sover han så vi får se om han får behålla gröten tills imorgon eller om han tänker vakna och spy i natt.
Annars så har vi besök av käre pappa Robin som kom igår efter jobbet och kommer tillbaka om ett tag för hans familj har varit på middag så han åkte hem i eftermiddags & imorgon så får vi väl se vad vi gör under dagen, hoppas att William mår lite bättre imorgon.
Skulle ha stått matchen mot AIK men det kommer fler bra matcher att stå men jag ska eventuellt åka dit en stund för min gamla tränare Peter tänkte åka dit och då skulle vi passa på att prata praktik och så, i've got big plans for my future.

Tack och hej nu ska jag äta pizza, mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0