Jag HATAR spyor & jag tycker det är orättvist att inte jag är sjuk istället för Willliam...

Igår tillbringade vi här hemma större tiden av dagen till att torka spyor och för mammas del, tvätta kläder, men jag kan verkligen inte komma på varför han helt plötsligt började spy?
Det hade ju gått bra i helgen och sen så började han spy igår igen, det känns verkligen som ett bakslag men jag hoppas att det går bättre idag.
Jag tycker det är orättvist att inte jag kan få vara sjuk istället för William.
Men just det att vi hade varit så försiktiga med maten sen förra helgen då han också var dålig men den här gången verkade han inte ha ont i magen i alla fall som han hade sist.
Nej nu ska jag försätta äta min frukost, hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0