Idag har William julpysslat!

Imorse var vi ute precis som igår och titt som tätt tar han några steg & det är så gulligt, sen när de fick frukt eller riskaka så fick han en äppelbit & som han har börjat med senaste tiden så spottar han ut maten så lite av äpplet flög ut igen. Sen gick vi in och så lekte han fram till lunch, det är så sjukt gulligt att han helt plötsligt går dit han ska istället för att krypa.
Jag älskar ljudet av hans små fotsteg, det låter så mysigt!
Han åt bra idag med, de fick broccoli soppa & William verkade gilla broccoli, idag fick de till och med efterrätt- rispudding. William gillade det med och åt två portioner och en halv smörgås, så han lär inte svälta på förskolan.
Sen tog det lite längre tid att få honom att sova vid vilan, han sov vid kvart i ett och vaknade ca 5-10 över två och jag sov med honom i en timme i alla fall sen låg jag mest och studerande min vackra son.
Efter lunchen så julpysslade han och det var rätt kul, de enda han var bra på var att hjälpa mig att ha glitter på hans någon grej. Sen målade han sin tomte röd ganska bra men han ville hellre stoppa penseln med röd färg på i munnen men det gick ok i det stora hela, han saker blev fina.
Efter det åt de mellanmål som vanligt och sen gick vi hem efter att jag hade fyllt i papper om uppgifter de behöver.
Imorgon ska jag lämna honom fram till lucia vid två då jag & övriga familjemedlemmar får komma och titta och ärligt talat ska det bli kul. Jag är inte särskilt orolig, bara att de inte kommer få honom att somna men det är ju inte hela världen. Han är ju ändå ganska van vid att bli bortlämnad eller hur jag nu ska säga, eftersom vi lever som vi gör.
Ena helgen är han med Robin, nästa med mig och nästa med mamma, passas en timme av syrran för jag måste vara i skolan så det borde gå bra imorgon.
ps eftersom mitt extra batteri tillsammans med laddaren är spårlöst försvunna så blir det inga foton på ett tag, jag har lånat min systers kamera men jag vet inte hur man överför foton och hur man komprimerar dem så det får vänta tills hon kommer tillbaka från England.

Postat av: Malin-mamma till sam TÄVLA HOS MIG!

Tävling hos mig!

2009-12-11 @ 09:04:54
URL: http://malinsmix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0