William har lärt sig att krypa!

Nu ska jag ut till min son som sitte ute med sin moster & mormor och lite grannar, dags för mat.
När jag tänker på mat, hur många andra är det som har problem med barnmat?
Vårat problem är att han helst bara äter röd mat (alltså mat med tomatpure eller liknande) han äter helt enkelt inte det vi hittills har lagat hemma, någon som har nå bra barnmats puré tips möjligtvist?

Om fyrtio minuter kommer pappa över och ska skruva ihop min hylla så nu kanske jag får lite ordning i mitt rum, sen ska jag möblera om så att jag får så mycket fri yta som möjligt som William kan leka på.

Höll nästan på att glömma men han kröp igår för första gången!
Han hade tydligen krypit en liten bit ute hos Robin när han mamma leka med honom men det såg vi inte, men igår kröp han verkligen, det var hur gulligt som helst!
Så nu är jag redo med filmkameran dygnet runt!
Men det var lite oturligt att Robin precis hade åkt hem för bara någon timme sedan och då såklart så kröp William och idag åkte de till Åland så han får vänta och se när han kryper tills de kommer hem igen.
Nu känns det verkligen att jag är mamma, när jag kan se hur min son har utvecklats sen han kom ut och jag blir så stolt och glad att jag får gåshud, nästan så att jag blir tårögd.
Jag vet att valet jag gjorde att behålla var det enda rätta nu i efterhand, har ju tänkt efter några gånger hur de hade varit om vi hade gjort abort. Då vi hade en kris exempel och jag kände att jag hade förstört mitt liv men ändå inte och nu känner vi båda att det var tur att vi inte gjorde abort.

Men nu måste jag kila ner så ha en bra dag i solen alla läsare!

Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma <3

Haha nejdå, jag ammar inte, så det är lungt på den fronten ;) haha

Ja fast det är mindre kul att han skriker så mycket :(

2009-08-02 @ 16:42:56
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0