William äter smörgås

Nu ska jag övningsköra med pappa så det får bli ordentlig uppdatering till kvällen hoppas ni står ut med det.

Annars så åt William sin första smörgås nyss, filmade och fotade medans han åt för det måste jag bara ha tills han blir gammal. Tuggorna var verkligen hur små och söta som helst!
Laddar upp ett foto senare om jag hittar något bra.

Här är en bild från när han åt smörgås tidigare idag.

 Titta vilken små söta tuggor!

Postat av: Sara - Mamma till Joline ♥

Hon slutade bara tycka om det :p förr var hon förälskad i det, sen gav jag henne en annan sort typ nestle eller vad det heter och sen dess gilalr hon itne det lika mycket :p

2009-08-04 @ 18:55:16
URL: http://saraelinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0