träningsvärk som aldrig förr!

Var på träning igår och jag tror inte jag skrev något om det, är hur som helst helt förstörd och har ont överallt därav inga inlägg. Först var det vanlig uppvärmning och sen hade deras tränare Eken lite lätt fys med oss som jag tyckte var hur jobbig som helst men jag klarade det och det var huvudsaken!
Sen var det 1.20h träning och jag trodde det var en 50min träning haha men det gick bra ändå, släppte in några lätta mål men jag eller ingen hoppas jag, hade några höga förväntningar på mig själv.
Fick beröm av en tjej som tyckte jag var jätte bra vilket var roligt att höra och innan träning började var alla frågvisa om hur gammal jag var, varför jag slutade & då sa jag som de var så då blev de lite chockade men sen var det nog med det och fokus på träningen.
Så nu är jag super stolt över mig själv och längtar tills nästa träning imorgon kväll så att stelheten försvinner helt och håller.

Adios nu ska vi se på Ice Age 3 och äta ostbågar , www.letmewatchthis.com

Postat av: Ida

Hoppas de går bra med hockeyn om du börjar igen :)

2009-08-24 @ 17:15:45
URL: http://winklarn.blogg.se/
Postat av: ida

Hej igen! va kul! :)

Jodå, för mig går det bra fast lite krångel med vart ja skulle spela ett tag, fast det ser ut att ha löst sig :)

2009-08-27 @ 12:25:26
URL: http://winklarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0