time to update

Tänkte bara uppdatera er lite grann, anledningen till att jag inte skrivit något på någon dag är att jag går en intensivkurs via skolan då vi övningskör varje dag. Så när jag kommer hem har jag fullt upp med att vara med min familj & plugga teori.
Det går hur bra som helst för er som undrar.
Sen har jag ju tränat någon kväll också och idag är första träningsmatchen mot Södertälje, får se om jag får stå en period,
men jag har inga förhoppningar eftersom jag vet hur ur form jag är.
Blev kanske lite otydligen men när jag övningskör är det Robin som tar hand om vår guldklimp! 
Så nu är han hemma och sen kommer han tillbaka imorgon kväll och har honom hela nästa vecka, sen när vi ska tillbaka till skolan får vi se hur ofta jag är där och hur mycket jag pluggar hemifrån.

Nu måste jag äta frukost och leka med William, peace.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0