Så drar issäsongen igång den 19e aug enligt fågeln Emma L.

Har nyss kollat runt på de nya lagen i min gamla förening och tittat när första ispasset är. Så den 19e ska jag ner till hallen och träna & prata med deras tränare då jag inte tänkt träna alla dagar i veckan och undrade om de gick bra ifall ja kunde träna kanske tre dagar. Kan ju inte träna hur ofta som helst eftersom jag har familj nu. 

Känner verkligen att det här är något jag vill göra, avsluta ännu ett kapitel i mitt liv och slippa känna att jag aldrig hann leva färdigt mitt ungdomsliv. För innan jag fick barn var sporten allt i mitt liv, har tränat sen jag var fem och ett halvt år fram tills jag blev gravid så det är en enorm omställning att inte träna någonting alls nu. 

Förut kunde det bli upp till sex-sju tärningar i veckan och nu blir det bara den hederliga promenaden jag tar varje dag. Längtar som aldrig förr till att kunna börja träna och få den kropp jag vill ha.
Ska bli så skönt när jag slutat amma helt för då kommer jag öka mer i vikt och muskelmassa.

Postat av: Laura!

GOO ANAMARIA! du är för jävla cool asså! se till att få stå mot ode så ska jag se till att jag får spela forward:D

2009-08-17 @ 18:45:42
URL: http://typlaura.blogg.se/
Postat av: 17år & studerande mamma

Ja jo alltså det är ju långt tills dess och jag kommer inte stå i Dam2 där du spelar (?).

Jag hör av mig gumman när jag vet hur det blir med allt ;D

2009-08-17 @ 21:55:10
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0