Jag är en mamma som är väldigt ambitiös...

Ska strax äta frukost och fixa lite, men sen någon gång idag när vi har fixat allt så åker vi till Robin över helgen.
Blir sista lediga helgen för mig för skolan drar igång på torsdag och då blir det till att plugga som en galning, när jag gått ut tvåan vill jag försöka att inte ha ett enda g men det kommer säkert bli ett eller två som i år men försöka duger.
Hur som helst så blir det nog inte att jag uppdaterar i helgen eftersom jag vill mysa med min familj när jag kan, sen har vi faktiskt tänkt lösa det så att Robin är med William så ofta han kan tills han skaffat arbete så hinner jag vara i skolan i stort sett tills han fått ett jobb då och det är ju super bra för då hinner jag plugga allt jag inte hann från vårterminen och ta reda på vad som ska göras fram till höstlovet.
Känner också att jag ska plugga lite i häftet i naturkunskap jag fick av J innan sommarlovet för det har jag inte hunnit än så länge och det är inte världens lättaste sak att plugga när man tar hand om en liten prick som är överallt samtidigt.

Postat av: Graavid på 17 år

Tack så jätte mycket! :) Din blogg är fin :)



Vi har vart tsm i snart 3 år :) Nej min graviditet var inte planerad :)



Tack lycka till du med dina studier och att vara mamma :) Hur kkänns det? =)

2009-08-14 @ 13:31:38
URL: http://jaagargraavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0