Intensiv övningskörning B-körkort v35-36,

Livet är underbart allt går bara så himla bra just nu.
Kommer antagligen få den bbästa skolstarten någonsin nu i tvåan, ska ägna de två första veckorna att övningsköra i princip varje dag med två olika körskolor genom skolan. Första veckan blir det i Nacka och andra veckan blir det i Globen.
Jag som knappt kört något är lite nervös inför hur det ska gå men det kommer nog gå bra.
Eftersom de gick igenom hela teoriboken udner vårterminen ska jag plugga teori den närmsta tiden som en galning!
Ska ta hjälp av Robin med en del tänkte jag, synd att vi inte kan övningsköra lagligt för han är grym som handledare!
Kan tänka mig att William aldrig kommer bli osams under den tid kommer övningsköra eftersom Robin förklarar så bra, men när vi ska köra kanske det blir lite skrik och så för jag kommer nog vara nervös till skillnad från Robin.

Får se hur det blir med barnpassning under de timmar jag ska övningsköra, men så länge Robin inte har något jobb på dagtid har vi tänkt att han ska ha William. M en det kommer nog inte fungera om han ska ha honom varje dag för han vill ju hemskt gärna vara hemma hos honom men jag tror det blir en för stor omställning.
Men vi får helt enkelt testa oss fram till bästa resultat, hur som helst ska vi nog fixa det så att jag kommer få köra ostörd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0