En kort promenad blev till en lite längre promenad.

Nu har jag och Malin gått fram och tillbaka till Coop Forum vid Västberga och då ringde mamma när vi var framme så då köpte jag en present till min kära storasyster, hoppas hon blir glad.
Annars så var det inte särskilt långt dit faktiskt men vägen tillbaka kändes som en evighet, först fick Sam grötpuré och då fick William en burk med youghurt och några frukter sen blev vi lite hungriga så det blev två cheeseburgare och en pommes var.
När vi precis gått ut occh jag tänkte börja med pommesfriten så ser jag att William fått tag i en cheeseburgare och lyckats kasta med den så att burgaren flög ur pappret så det blev en aning ketchup på byxorna och en ostbit på sittdynan.
Så någon dag blir det till att tvätta sittdynan och alla lösa delar, vilken buse man har!

Efter det så började vi gå igen och då var det Sams tur som började gnälla lite så Malin sprang och gömde sig lite här och var en bit tills det inte fungerade längre, då fick hon sätta honom i selen och då somnade han.
Sen efter ännu en bit började William gnälla men det gick bra så pass länge att Malin och jag hann säga hejdå sen fick jag sätta mig på en sten och ge han tutten då somnade han.

Så nu sover han i sin säng och jag ligger i soffan helt utslagen och tänkte titta på kanal5s webb-tv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0