chillar galet vid långsjön med malin och sam

Jag hade tänkt uppdatera nu men pappa kommer när som helst och vi ska övningsköra, jag körde ju igår och det gick rätt bra. Pappa trodde inte att jag skulle lyckas parkera i rutan men det gjorde jag till och med när jag backade gjorde jag det, fast på andra försöket.

William och jag har träffat Malin och hennes son Sam tidigare idag, vi åkte till Långsjön och låg och pratade på en filt i någon timme sen var jag tvungen att åka till Skärholmen för jag trodde vi hade bup idag men det är imorgon, så det var ju lite tråkigt men men. 
Det var hur som helst väldigt fint att gå vid långsjön så där blir det nog fler promenader, ska ta dit Robin någon gång för han gillar att bada och sola.

Postat av: Mattias - Jolines pappa

Joline var med oss i bilen :), Jag har också en 850 fast jag har en baslåda i bakluckan också så det blir lite trångt.. Jag tycker det är roligt att vara pappa även om man inte kan göra allt man gjorde förut men jag kan ju göra det mesta ändå tycker jag :)

2009-08-03 @ 16:42:09
URL: http://pappamattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0