Blev ingen vinst mot SSK..

Igår hade vi träningsmatch mot Södertälje som jag skrev och det gick inte så bra, precis som vår tränare hade sagt men det var inte så konstigt för de ställde upp med ett mycket bättre lag och de hade antaligen tränat längre på is än vad vi har.
Hade blivit mer match om de hade ställt upp med ett jämnbördigt lag istället för de lag de hade.
Men nästa gång då kanske det blir andra bullar!
Sen fick jag inte stå något som jag trodde och ärligt talat var det skönt för jag vet att hade jag stått och råkat släppa in billiga mål hade jag blivit besviken på mig själv eftersom jag var så mycket bättre innan jag fick barn.
Men men shit happens och det var ingen serie match så det var inte hela världen enligt mig, bara att fortsätta träna och ha lite mera fys så kommer vi orka bättre till vintern.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0