Bilden från Långsjön

 Glad liten kille som badat med sin mamma

 Lille Sam och hans mammas ben som skuggar honom när han leker

 Vad han studerar allt som rör sig


Nej jag är helt slut och det kryper i benen för att jag har gått så mycket de senaste dagarna, idag fick jag för mig att gå till IKEA när det var som absolut varmast så jag klagade hela vägen fram och höll på att dö längs vägen.
Men väl framme vid mitt mål var jag stolt över mig själv, blev till att handla så att mamma kunde laga mat till jr hoppas att han gillar det nu, sen tog vi bussen och åkte hem.
Precis när vi skulle ut och leka ringde pappa så vi körde en stund, sen köpte jag med mat hem och nu har jag sett på CSI Miami och det blev lite protester när det var sov dags men nu sussar han lugnt i sin säng.
Så nu är det hög tid för mig att sova och ringa Robin & säga god natt, imorgon ska vi åka till honom och innan dess ska jag kolla på fiskar. Hittar jag någon fin och inte alltför dyg får han nog en fisk i två års present haha.

Nej usch nu dör datan om bara någon minut så god natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0