alla inlägg kan inte vara roliga

Nu har man äntligen pallrat sig upp ur sängen och äter frukost, jag blev faktiskt förvånad över att jag vaknade så sent.
Men efter att jag satt ner junior på golvet så att han kunde leka blev det så tyst att jag somnade om, när jag åt frukost sa mamma att William hade krypit in till henne och ställt sig mot hennes säng. Så det var nog därför jag tyckte det var så tyst att jag somnade om.

Om en stund ska vi nog ut och gå så att jag får min dagliga motion och William sin dagliga tupplur.

Senare idag kommer Robin hit igen för att vara här veckan ut, ska bli skönt för det känns bra när vi är med varandra mycket.
Känns det så här bara när vi är hos varandra undrar jag hur det kommer bli när vi flyttar ihop.

Nu måste jag kila.

Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma<3-

sv: neej jag är inte gravid igen :P haha vad har fått dig till att tro det ?^^

2009-09-06 @ 20:56:10
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma<3-

granska inte denna kommentaren:P



anv: MochM

lösen: kanske

2009-09-06 @ 20:56:45
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0