What a beautiful day!

Solsken, fågelkvitter, blå himmel med vita moln och klar luft utomhus.
En riktigt härlig vår dag att fylla 1/3år på, idag blir plutten 4 månader :) <3

Idag har vi varit i skolan hos syster johan och fyllt i en blankett för körkorstillståndet, ätit & bytt blöja i centrum, åkt tunnelbana & fått allt avklarat med soc så nu slipper vi dem för gott hoppas jag.
De är sånt fint väder ute att man kanske borde tvinga ut robin på en promenad.
Sen har systeryster kommit hem idag från usa och har köpt min son en vit & orange randig piké med matchande byxor till som han kan ha till sommaren :)
Och min efterlängtade amerikanska SIRAP!

Nej nu ska jag mysa med robin och junior.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0