Nestle Nutrion Sinlac

Som så många gånger förut när William och Ebony (en bebis i min mamma grupp för oss lite yngre) ligger i samma "pöl" och William studerar de färgglada små fåglarna som hänger i taket kommer den krypande 6½ månaders bebisen Ebony. Stackas lilla Wille som varken kan sitta själv eller krypa blir utsatt för hennes pet i ögat och klappa lite på hans huvud och dra lite i hans fingrar, men när du kan krypa och sitta kan ni dra i varandra och peta på varandra utan att den ena blir ledsen.
Ebonys mamma bjöd med mig på amerikans fotboll, de spelar en match på fredag men den är på kvällen och det misstänker vi skulle störa våra barns sömnrytmer så hon skulle höra av sig då de hade en match under dagtid som de brukar ha.
Efter mamma gruppen åkte jag till Kungens Kurva och köpte Nestle Nutrion Sinlac Specialgröt som jag ska börja ge junior på kvällen så att han sover bättre och sutar äta varannan timme eller vad det nu kan vara, för han stör min sömn något så fruktansvärt. Har inte sovit en hel natt sen första december. Hoppas gröten hjälper något, typ så att han känner sig mättare och inte behöver äta lika många gånger under natten.
  

Nu är det dags för mellanmål och byte av en bajsig blöja, återstår en bajsig blöja för dagen och ser har liten bajsat färdigt för idag :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0