Någon gång måste man kunna unna sig något gott

Nu sitter vi och ser på criminal minds. Har haft en riktigt bra dag idag.
Mötte Jozephine vid svampen som sagt men först väntade jag på syrran vid tunnelbannan, vi gick till Fresco och tog en fika. För min del blev det både en bit kladdkaka med grädde och en bit hallonpaj med vaniljsås, cola och ett glas apelsinvatten :)
Unnade mig lite fika innan jag ska bli nyttig och börja träna igen.
När vi fikat så kom Jozephines kompis Jenny förbi och vi pratade en stund innan vi gick in i Sturegallerian och kollade på kläder, hittade ett par super coola stilettklackar i chockrosa som jag funderar på att köpa men jag ska fundera på det för hos Robin kan jag absolut inte gå i dem så jag sparar antagligen pengerna och köper ett par andra klackskor som jag kan ha hos honom också.
Har provat ett par kilklackskor i kork av Tommy Hillfiger men de är öppna vid tårna och jag skulle jätte gärna vilja att de inte var det.
Får se ifall jag hittar nå snygga sommar klackskor som jag kan ha både hemma & hos Robin som inte är jätte dyra.

Postat av: Anonym

meeeeeeeer bildr, visa mycket mer bilder :(

2009-04-24 @ 16:38:13
Postat av: Anamaria

Oj okej om mer biler önskas så blir det självklart mer bilar :)

2009-04-24 @ 18:57:29
URL: http://anamariaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0