långpromenad & mobilköp

Idag har vi gått en rejäl promenad gick omkring från ca halv tolv till kvart över tre. Köpte ny telefon idag det blev samma som förut alltså en Nokia 5310 ExpressMusic fast med rosa på kanterna, så de är tänkt att Victor ska köpa den Robin köpte till mig. Men det verkar som att mammas ena telefon gick sönder idag så antingen får hon köpa den eller någon av robins/victors gamla telefon som itne har onödiga funktioner som musik och sånt för de bryr sig inte mamma om.
Kollade på allt möjligt i centrum för att fördriva tiden, först kläder, sen skor och sen trosor och sist inrednings prylar, trodde inte mamma skulle jobba så länge som efter tre. Men jag åt lunch hos henne för att inte lägga pengar på en onödig utgift som mat.

Annars så ska Robin tona rutorna/bakrutan på torsdagvid ett  i Huddinge och då kommer han hit efter det så då slipper jag åka ut dit för de är ju egentligen hans tur att komma hit så det blir prima. Sjukt hur bra allt är mellan oss nu om man tänker på hur hemskt allt var för bara 2månader sen, hon Elin var ändå något bra i det stora hela oavsett hur jobbigt det än var.

Nu ligger junior i hans gym och jag ser att han lyckades slita loss luftballongen :D duktig bebis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0