Står upp och sover

Är så fruktansvärt trött idag att jag skulle kunna stå upp och sova, förut åt William några gånger om natten men nu känns det som att han äter säkert 6 gånger om natten.
Och det är ju bra att han äter iochförsej  men ändå det är det att jag precis sovat och sover så där skönt djupt som han oftast vaknar och ska äta, även om han inte gallskriker när han vill ha mat så störs man ju i sömnen.
Vet någon mer som är trött just nu och det är lilla Wille det, sov kanske 40 min mitt på eftermiddagen när jag och mamma var på väg hem från stan och vaknade bara några minuter efter att vi kommit hem.
Är fortfarande vaken men jag misstänker att han snart kommer somna för han är ltie degig.

Satt nyss ute på gården och fikade lite då det kom en annan mamma med en rätt så stor flicka och en 11månaders bebis, de var väldigt intresserade för William men det verkade inte som om han var lika intresserad av dem.


Ursäkta eventuella stavfel men jag ser inte riktigt så bra just nu pga. att jag är så trött.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0