påsk

Nu har jag monterat den nya bilbarnstolen i Robins bil, tog ltie tid men nu sitter allt fast och slängt in vagnen i bagageluckan- den tog en hel del plats fast vi monterade isär chassit och sittdelen.
Fick nyss min nya telefon av Robin, han köpte mig en Nokia 5310 ExpressMusic i svart som jag ska betala tillbaka när jag har tillgång till en bankomat.
Så om ett tag när mamma hängt all tvätt och vi slängt in alla väskor i bilen bär det iväg till mitt landställe, vi är där tills någon gång på söndag. Ska bli så himla skönt att komma härifrån i några dagar med min kära, ska plugga lite om jag orkar men jag borde ta mig tid att få något gjort.

Ha en bra påsk alla glada läsare så hörs vi nästa vecka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0