mys-pys med gnällig bebis

Nu är jag och lillkillen äntligen hemma i våran lägenhet tre trappor upp utan hiss.
Infot om olycksfall var näst intill onödigt, i princip allt hon sa kunde man ha begripit själv faktiskt. Men de gjorde inte mig något att vara där i någon timme men hade Robin följt med hade han säkert blivit arg över att ha suttit där i någon timme för att höra saker man själv kan räkna ut.
Sen är william väldigt gnällig idag så det var lite små jobbigt att sitta där när inget riktigt hjälpte
Nu gör mamma middag till mig och det är väl behövligt har knappt ätit något idag faktiskt.

Imorgon ska jag och junior gå förbi Silvan Bygg och kolla på cement, bräder och gips/murbruk eftersom de har 40% rea och Robin & Victor ska bygga ut och renovera deras veranda lite  i sommar om det har råd och allt inte kostar för mycket.
Sen kanske jag ska plugga lite om jag får tid till det.
Ikväll ska jag och junior ha riktigt mys-pys framför tvn, hoppas att han inte tänker gnälla alltför mycket då.

Annars som ni ser har jag fixat lite med bloggen, inget märkbarn bara lite reklam och sånt.

Postat av: Robin

Älsklingar!!!!!!!

2009-04-22 @ 17:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0