Går omkring hemma som en annan hemmafru

Nu har jag dammsugit undervåningen och gjort fint, klippt naglarna på junior och nu sitter jag framför datan och väntar på att Robin ska komma hem. Igår dammsög jag övervåningen så nu är hela huset i stort sett dammfritt.
Snart ska man börja med lunch också så att man inte blir grinig för att man inte ätit på något timme.
Har drabbats av något slags sakna-robin-så-fort-han-går-ut-genom-dörren och det är både små jobbigt och fint, hade det super mysigt igårkväll när william äntligen somnat. Vi såg på den nya Fast And Furious and den var väldigt bra, inehöll dock vissa scener då de bytte bild alldeles för ofta så att man inte hängde med riktigt & nästan fick ont i ögonen men annars var filmen helt klart värd att se!
Annars så sitter jag och kollar in lite mamma bloggar och kollar efter saker som kan göra min blogg större.

Det ser ut som om William kommer vakna alldeles strax och vilja ha mat, tycker det är så mysigt att mata honom för han kollar på en på ett visst sätt som bara vi mammor förstår tror jag och det är så himla mysigt. För sen när han är mätt så kommer ett litet leemde på läpparna och han ser så belåten ut, skulle aldrig klara mig utan det!

Ska på olycksfall gruppinfo på BVC vid fem idag så när Robin kommer hem ska jag fråga om han ska följa med eftersom att jag ska på ännu ett gruppinfo om olycksfall imorgon fast på öppna förskolan. Nej jag är inte dum men de kommer informera om olika saker så därför ska jag på båda & om Robin hellre vill följa med imorgon så är det lugnt för mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0