mums (:

Nyss ätit så nu känner jag mig som en uppsvälld groda fast väldigt mätt istället för bara lite halv tjock :P
Som jag sa igår så sov jag ju hos min stora kärleken igår och så hade ja glömt när jag började imorse så då fick jag sms och fråga ,till ingen hjälp alls den ena skrev halv nio och den andra tio x) hehe
Så jag åkte så att jag skulle vara där någon gång i mitten, men när ja kom dit så började vi såklart tio vilket hade inneburit lite längre sömn om jag hade velat men då hade jag inte fått skjuts till bussen & gå orkar man ju inte (a)

Efter skolan passade jag på att plugga lite fordon innan ja hann bli trött så nu är det gjort & snart ska ja slänga mig i soffan och se på top model innan ja går o lägger mig .
Btw , slutar 11 på torsdag & är ledig på fredag - sjukt skönt !

ps. igår kunde inte ha varit mer mysigt , även fast ja sov på en madrass på golvet under större delan av natten för att ja tyckte att ja inte fick plats eller kunde ligga som ja ville & sen hoppade upp i sängen igen så måste jag säga att kvällen ändå var rätt lyckad .
Speciellt då vi låg och pratade om oss & bebis innan vi somnade på riktigt - älskar dej mest Robin !

Postat av: Thessan

Kan vi inte ses på fredag då innan jag drar till Pappa,puss puss baby!

2008-09-29 @ 20:28:32
Postat av: Anamaria

Men vi ses ju på fredag din senila fisk :P

för jag får ju tillbaka min platt-tång då

pusspuss gumms !

2008-09-30 @ 17:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0