Fix & trix

Jaha nu har man vaknat och tvättat håret och ska väl klä på sig strax så man kan åka och kolla på ny telefon , någon som rekomenderar någon BRA telefon som inte går sönder efter 1-2 månader ?
Just nu har jag en W910i men den suger och de e ändå 2½  / 3e telefonen jag har nu för den första gick inte o laga och då fick jag en likadan men den va oxå värdelös och då fick jag en sprillans ny ( den jag andvänder nu ) men den vill jag bli av med !
Men efter det ska jag iaf platta håret & städa rummet så de e fint tills imorgon :)
Sen ikväll ska jag ha spa i badkaret och tända ljus, lyssna på musik och mysa med mej själv.

Igår hade jag som sagt var matteprov och det gick faktiskt rätt bra , hoppas på ett starkt G eller VG för MVG kan jag inte få eftersom den delen inte var med på det här provet .
Robin gick och köpte gymkort igår så nu e han jätte glad och det gillar vi för då slutar han tjata om det hela tiden + att då kommer han gå upp i muskler och det gillar vi (a) mums !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0